GRAND HOTEL KRAKÓW

Serwis hotelowy

Hotel oferuje szeroką gamę usług dodatkowych

bezpłatnych
  • usługa concierge
  • recepcja 24 h
  • portier
  • przechowalnia bagażu
  • usługa bagażowa
  • informacja turystyczna
  • internet w całym hotelu
  • fitness
  • sejf, mini – bar w pokoju
płatnych
  • opiekunka do dzieci
  • samochód z kierowcą
  • zwiedzanie miasta z przewodnikiem
  • transfer z lotniska lub dworca
  • 24 - godzinny room service
  • Business Centre
  • pralnia
  • pobyt zwierząt
  • parking

Dla zapewnienia maksymalnego komfortu pobytu, proponujemy naszym Gościom usługi osobistego kamerdynera. Przez 24 godziny na dobę kamerdyner będzie do Państwa wyłącznej dyspozycji - z troską zajmie się bagażem, pomoże w rozpakowywaniu i odświeżeniu garderoby, dokona potrzebnych rezerwacji i wyręczy w każdej innej sprawie, czuwając nad harmonijnym przebiegiem Państwa wizyty.
Więcej informacji, w tym cennik usługi, mogą Państwo otrzymać kontaktując się z nami telefonicznie lub wysyłając e-mail na adres: hotel@grand.pl

Ponadto na terenie hotelu istnieje możliwość zakupu obrazów i rzeźb w Galerii Sztuki Współczesnej „Kersten”, ekskluzywnych pamiątek w recepcji hotelu oraz biżuterii w hotelowym butiku.

GRAND HOTEL KRAKÓW